Newsletter
Aktualności

Staż w naszym zespole

Zapraszamy na nieodpłatny staż w zespole Platformy Otwartej Nauki Interdyscyplinarnego Centrum Modelowania Matematycznego i Komputerowego Uniwersytetu Warszawskiego. Jako centrum kompetencji w zakresie otwartych modeli komunikacji naukowej, oferujemy rozwiązania i narzędzia umożliwiające wdrażanie tych modeli oraz wspieramy instytucje i naukowców w dzieleniu się wiedzą.

Jeden z najnowszych zrealizowanych przez nas projektów to Biblioteka Nauki (https://bibliotekanauki.pl/), największa baza naukowa w Polsce, która udostępnia w sposób otwarty pełne teksty czasopism i książek naukowych.

 Kogo potrzebujemy? Osób zainteresowanych pomocą w rozwoju tej platformy i poznaniem dobrych praktyk i standardów w zakresie budowy otwartych zasobów naukowych i zarządzania informacją naukową.

 

Obszar odpowiedzialności:

  • wsparcie Zespołu Otwartej Nauki przy realizacji zadań związanych z obsługą Platformy Polskich Publikacji Naukowych, w tym zwłaszcza kontrola jakości danych (w szczególności weryfikacja poprawności metadanych) artykułów naukowych i książek wprowadzanych na Platformę,
  • korekta językowa tekstów naukowych.

 

Profil kandydata:

  • kierunki studiów: bibliotekoznawstwo i informacja naukowa, edytorstwo, filologia polska jako obca, dziennikarstwo i komunikacja społeczna,
  • znajomość zasad gramatyki, ortografii, interpunkcji,
  • swobodne posługiwanie się narzędziami pakietu MS Office oraz narzędziami Google,
  • chęć do pracy w zespole mile widziana znajomość HTML lub XML,
  • mile widziana praktyka w pracy redakcyjnej lub korektorskiej,
  • rzetelność, skrupulatność i odpowiedzialność.

 

Oferujemy:

  • możliwość zdobycia praktycznej wiedzy w ramach Platformy Otwartej Nauki, w tym poznanie najnowszych trendów obiegu informacji naukowej,
  • poszerzenie umiejętności informatycznych,
  • miłą atmosferę w pracy,
  • wystawiamy zaświadczenia o odbyciu stażu.

 

Zgłoszenia wraz z CV prosimy przesyłać na adres: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.